You are now in the main content area

Publications

  • Underwood, K., Moreno-Angarita, M., Curran, T., Runswick-Cole, K., & Wertlieb, D. (2020). Theory, ethics and methods: International disabled children's childhoods. In D. Goodley, K. Runswick-Cole, & K. Liddiard (Eds.),  (PDF file) Interventions in Disabled Childhood Studies (external link)  (pp. 65-67). (1). Sheffield: iHuman Press. (en anglais)
  • Frankel, E., Underwood, K., et Powell, A. (2020). Chapter 40: Early intervention for young children. Cité dans I. Brown et M. Percy (Éds), Developmental Disabilities in Ontario (4e éd., pp. 433-455) Toronto : OADD. (en anglais)
  • Underwood, K., Church, K. et van Rhijn, T. (2020). Responsible for normal: The contradictory work of families. Cité dans S. Winton et G. Parekh (Éds), Critical Perspectives on Education Policy in Schools, Families, and Communities. (external link)  (pp. 89-106). les États-Unis d'Amérique: Information Age Publishing Inc. (en anglais)
  • Underwood, K. (2019). Ein systemisches Verständnis inklusiver Kindheit: Das Projekt, Inclusive Early Childhood Service System` (IECSS). Cité dans D. Jahr et R. Kruschel (Éds), Inklusion in Kanada- Internationale Perspektiven auf heterogenitätssensible Bildung (pp. 314-328). Allemagne : Beltz Juventa.